gallery/facebook_img
gallery/1
gallery/2

CELLU STOP

Zajęcia poświęcone partiom ciała na których najczęściej odkłada się cellulit czyli pośladki, uda , biodra ale także ramiona, łydki oraz brzuch. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych.Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu objętych cellulitem części ciała.

JOGA

Staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnetrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposoben na szczęśliwe, zdrowe życie. Doskonale redukuje poziom stresu.

BODY WORKOUT

Trening podczas którego ćwiczymy całe ciało w ciągu jednych zajeć. To trening ogólnorozwojowy, ukierunkowany na wzmocnenie mięśni. Nie obawiajcie się, że wasza muskulatura po tych zaję. Mają na celu wzmacnianie, kształtowanie i rzeźbienie wszystkich partii mięśniowych naszego ciała. Poprawiamy wydolność organizmu, wzmacniamy najważniejsze partie mięśniowe, wysmuklamy i uelastyczniamy mięśnie. Pracując nad forma będziemy łączyć wiele metod treningowych aby jak najszybciej osiągnąć wymarzone efekty. Zajęcia dla wszystkich bez względu na poziom zaawansowania i płeć dzięki możliwości różnicowania intensywności. 
 

STEP&BODY

Trening łączący w sobie ćwiczenia aerobowe i wzmacniające. Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem stepów. To znacznie lepsza kondycja, smuklejsza sylwetka i więcej energii na co dzień. Skutecznie poprawisz koordynację ruchową i zrzucisz zbędne kilogramy.

ABT (abdominal/ buttocks/ thighs – brzuch, pośladki, uda)

Wzmacnia i kształtuje nasze cialo.Jest dla osób, które chcą wymodelować dolne partie ciała. Efektem ćwiczeń jest widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej, i co się z tym wiąże, wyglądu i samopoczucia. Systematyczne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę, jędrne pośladki, smukłe uda i płaski brzuch. Trening ABT wzmacnia mięśnie całego naszego ciała i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Idealne zajęcia dla osób początkujących, jak i dla zaawansowanych.

ZUMBA

Fuzja latynoskich rytmów i innowacyjnego systemu fitness. Marengu, salsa, cumbia, samba, flamenco, tango, cha-cha, rumba, twist w jednym. Zajęcia bez choreografii! Bawiąc się poprawisz swoją sylwetkę i dobre samopoczucie.

SEXY POŚLADKI

Zajęcia mające na celu ujędrenie i ukształtowanie pośladków oraz rozwijanie wytrzymałości mięśniowej.Efektem regularnych ćwiczeń jest płaski brzuch, smukłe uda oraz jędrne pośladki. Jeśli kształtowanie tych partii ciała to Twój cel to jest to trening dla Ciebie.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia przeznaczone nie tylko dla osób, które walczą z bólem pleców czy też skrzywieniem kręgosłupa, lecz dla wszystkich, którzy pragną poprawić wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Zajęcia te angażują również inne partie ciała, takie jak barki, biodra czy też kolana, które odpowiadają za prawidłowe utrzymanie postawy całego naszego ciała. W trakcie tych zajęć uczymy się prawidłowego oddechu jak i również wzmacniamy i rozciągamy poszczególne partie mięśniowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CYCLING

Jazda na rowerze stacjonarnym, o zróżnicowanej intensywności, interwałowa, podczas której budujemy naszą wytrzymałość beztlenową i poprawiamy wydolność. W czasie treningu duży nacisk kładziony jest na tempo i prędkość jazdy.

 

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy jest to połączenie ćwiczeń siłowych na zasadzie „stacji”. Dzięki połączeniu tych dwóch wariantów, nie tylko wzmocnisz swoje mięśnie czy poprawisz ogólną wytrzymałość, ale osiągniesz szybsze efekty w pracy nad swoim ciałem.

 

CROSS TRENING

Oparty na nie tylko zróżnicowanych ćwiczeniach, ale też na intensywności, co pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i formy ciała.Cross trening to zabawa, radość ruchu i nauki ciągle nowych elementów, sportowe wyzania i przełamywanie barier.

 

TABATA

Intensywny interwałowy wysiłek. Tabata trwa 4 minuty, przeplatany krótkimi przerwami daje widoczne efekty i oszczędza mięśnie. Ćwiczymy przez 20 sekund i 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 serii maksymalizując ilość powtórzeń w jak najkrótszym czasie