CELLU STOP

Zajęcia poświęcone partiom ciała na których najczęściej odkłada się cellulit czyli pośladki, uda , biodra ale także ramiona, łydki oraz brzuch. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie pobudzenie przepływu limfy i usuwanie szkodliwych toksyn z przestrzeni międzykomórkowych.Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu objętych cellulitem części ciała.

 

JOGA

Staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnetrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposoben na szczęśliwe, zdrowe życie. Doskonale redukuje poziom stresu.

 

MINI BANDS

Są to dynamiczne zajęcia, dzięki którym ujędrnisz i wymodelujesz mięśnie pośladków. Trening jest również ukierunkowany na wzmocnienie mięśni tułowia, a w szczególności brzucha i pleców. Do ćwiczeń wykorzystywane są specjalne taśmy mini band o różnej długości i stopniu rozciągania (trudności). Ćwiczenia z gumami oporowymi sprawiają, że podczas treningu nasze mięśnie są stale napięte, dzięki czemu świetnie angażujemy mięśnie głębokie, stale kontrolujemy ruch i wyrabiamy czucie mięśniowe. Ogromną zaletą ćwiczeń z mini bandami jest ich wysoka skuteczność. Trening pozwala poprawić sprawność, koordynację i stabilizację ciała, a także przyczynia się do wyszczuplenia sylwetki.
 

STEP&SHAPE

Zajęcia są połączeniem klasycznego aerobowego treningu z ćwiczeniami wzmacniającymi, angażującymi wszystkie grupy mięśniowe. Step umożliwia dodatkowe modyfikacje, uatrakcyjnienie i zwiększenie intensywności zajęć. Rozgrzewka składa się z prostych, podstawowych kroków, natomiast część wzmacniająca jest budowana stopniowo, ćwiczenia są wprowadzane krok po kroku, metodycznie – pod koniec zajęć tworzą układ ćwiczeń funkcjonalnych. Trening bazuje na prawidłowych wzorcach ruchowych, regularnie stosowany, poprawia kondycję, wysmukla sylwetkę, zwiększa siłę i wytrzymałość. Podczas zajęć spalimy bardzo dużo kalorii i zyskamy więcej energii na co dzień.
 

MOBILLITY

Głównym celem zajęć jest praca nad mobilnością naszego ciała, polepszamy elastyczność mięśni, ścięgien, więzadeł oraz zwiększamy zakres ruchu w stawach. Regularny trening przyspiesza regenerację zmęczonych mięśni, redukuje stres i napięcia, zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów, a także umożliwia progres w procesie treningowym. Na zajęciach mobility rozciągamy, ugniatamy, rolujemy oraz masujemy ciało. Spięte i przykurczone mięśnie, uszkodzone struktury włókien mięśniowych to często początki problemów zdrowotnych - bagatelizowane i obciążane mogą doprowadzić do poważnych wad postawy. Mobility nie tylko rozluźnia powięzi mięśni, lecz przede wszystkim odciąża stawy, usuwa dysbalans mięśniowy i wpływa na poprawę postawę ciała.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia przeznaczone nie tylko dla osób, które walczą z bólem pleców czy też skrzywieniem kręgosłupa, lecz dla wszystkich, którzy pragną poprawić wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków. Zajęcia te angażują również inne partie ciała, takie jak barki, biodra czy też kolana, które odpowiadają za prawidłowe utrzymanie postawy całego naszego ciała. W trakcie tych zajęć uczymy się prawidłowego oddechu jak i również wzmacniamy i rozciągamy poszczególne partie mięśniowe

 

TRENING OBWODOWY

W treningu obwodowym spotykamy się z dużą ilością różnorodnych ćwiczeń, co zapobiega monotonii treningowej. Ćwiczenia wykonuje się na tzw. stacjach, a ułożone są one zgodnie z zasadą naprzemienności pracy mięśniowej. Zaletą tej formy treningu jest przede wszystkim zwiększenie wytrzymałości, rozwój wszystkich głównych grup mięśniowych i spalanie dużej ilości kcal podczas jednostki treningowej.

 

CROSS TRENING

Oparty na nie tylko zróżnicowanych ćwiczeniach, ale też na intensywności, co pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i formy ciała.Cross trening to zabawa, radość ruchu i nauki ciągle nowych elementów, sportowe wyzania i przełamywanie barier.